LDAP - autentizovany pristup

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Listopad 1 14:20:18 CET 2002

On Fri, Nov 01, 2002 at 02:13:07PM +0100, Ondrej Sury wrote:

> to neni pravda...  (overeno na lidech ;-)

 Mam tu LDAP ktery overuje cca 5000 uctu delam to presne tim
 algoritmem co byl popsan. Mozna zalezi na nastaveni LDAPu, o to se
 nestaram (nejsem admin) ...jen programuji co bylo treba a generuji
 ucty z DB do LDAPu ;-)

> v LDIFu se hesla vraceji jako base64 a je to specifikovano pres
>
> userPassword::
> (:: - znamenaji base64)
>
> ale hesla jdou normalne ukladat pres
>
> userPassword: {SHA}nahdahlkjhaksdkhsada
>
> a funguje to...  normalne takhle menim hesla pres LDIF a ukladam hesla pres
> API...

 Nerikam, ze ne (vsimnete si nepouzil jsem "to neni pravda..." :-)))

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/