Nápad na callback?

Véna linux na oku-pb.cz
Pátek Listopad 1 14:56:27 CET 2002

Dobrý den,
neporadil by mi někdo jak vyřešit tuto situaci s callbackem?

V práci mám stroj s Red Hat Linuxem 7.2. Je připojen ne pevnou linku a má
veřejnou ip adresu. Je k němu připojen modem a já bych chtěl abych se mohl z
domova w98 připojit s pomocí callbacku na internet a aby zároveň toto
připojení sdílel další člověk doma na síti. Callback samotný znám, ale nevím
jak to vyřešit s IP adresami? Zda-li použít VPN nebo IPchains. IPchains znám
také, ale nevím jak se s nimi pracuje když se stanovují pravidla mezi eth0 a
sériovým rozhraním.
Děkuji a s pozdravem Václav Pecha