Nápad na callback?

OldFrog oldfrog na volny.cz
Sobota Listopad 2 00:51:56 CET 2002

>V práci mám stroj s Red Hat Linuxem 7.2. Je připojen ne pevnou linku a má
>veřejnou ip adresu. Je k němu připojen modem a já bych chtěl abych se mohl z
>domova w98 připojit s pomocí callbacku na internet a aby zároveň toto
>připojení sdílel další člověk doma na síti. Callback samotný znám, ale nevím
>jak to vyřešit s IP adresami? Zda-li použít VPN nebo IPchains. IPchains znám
>také, ale nevím jak se s nimi pracuje když se stanovují pravidla mezi eth0 a
>sériovým rozhraním.

No asi napisete pravidla pro napr. ppp0 sitove rozhrani?
Treba sdileni jednoho propojeni do netu pres ppp0 pomoci
IPtables:

iptables -v -t nat -P POSTROUTING ACCEPT
iptables -v -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE

Samosebou vhodne nastavite routovani. Znalejsi me kdyztak
doplni/opravi, nejsem prebornik :-).

OldFrog.