Prepinanie klavesnic v Gnome

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Sobota Listopad 2 04:53:55 CET 2002

> Nastavil bych ceskou klavesnici rovnou do /etc/X11/XF86Config
> a prepinal pomoci obou SHIFT naraz stisknutych.

Ano, to jsem si myslel taky. Jenze mam dve ale:

1) jako primarni klavesnici bych chtel US, jako sekundarni cz_qwerty
2) Mozna za to muze XFree 4.1.0.1, mozna moje ruce ale nechodi mi ani Tvoje
varianta. Ceska klavesnice pise OK, ale po prepnuti na ???(to je prave ze
netusim na co to vlastne prepne) to pise uplny zverstva(Jako kdybych porad
drzel pravy Alt).

Tenhle problem mam od ty doby co existuje XFree 4.1.x (resp. nova ceska
klavesnice). Takze to resim tak, ze v XF86Config-4 mam nastaveno "us" a
prepinam si klavesnici pomoci xkbsel, kteryho mam namapovanej windowmanagerem
na L_Alt+Shift.

--
S pozdravem
  Martin Kebert