Stahovani balicku pomoci urpmi

Sobota Listopad 2 10:18:46 CET 2002

Dňa 01. nov 2002 o 14:40, Alex Mayer napísal(a):

> Mam Mandrake 9 a chtel jsem si pomoci urpmi stahnout mplayer z PLF.

rozumnejsie mi pride stahovat mplayer z contrib-u..

> Zadal jsem tedy do urpmi:
> urpmi.addmedia plf http://plf.wwwhost.biz/files/9.0 with hdlist.cz
> hdlist se spravne stahnul - vsechno v poradku.
>
> V rpmdrake jsem potom vybral balicky s mplayerem, ktere se v pohode
> stahovaly. Nakonec ale instalace padla na nejakou chybejici knihovnu.
> Chtel jsem tedy knihovnu doplnit a zopakovat instalaci. RPMDRAKE ale
> zacal *vsechno stahovat znovu od zacatku*.
>
> Snazil jsem se stazene balicky najit na disku, ale nenasel. Problem
> je, ze mam jen modem a stahovalo se to pul hodiny.

/var/cache/urpmi/rpms

> Je to tedy tak, ze urpmi po instalaci balicky smaze?

az po instalacii v dalsom kroku, cize pri pokuse instalovat chybajuci
balik sa vymazali stiahnute baliky z predchadzajuceho kroku, inak
ostavaju na disku az do dalsej instalacie pomocou urpmi..

> Da se toto chovani nejak ovlivnit - aby downloady zustavaly nekde na
> disku?

nepouzivam rpmdrake, ale pri riadkovom urpmi prikaze je zaujimava volba
--noclean

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586