VYRESENO [Was: Rozdilne chovani apache 1.3.23 a 2.0.40 v cgi]

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Neděle Listopad 3 18:08:01 CET 2002

Dobry den,

 nikdo mi na nize uvedeny email v koferenci neodpovedel a protoze mam dnes
nejaky KOPR, tak jsem si rekl, ze jeste jednou prectu dokumentaci k httpd
na rh8.0. A ejhle, po 10min googlovani a cteni dokumentace jsem narazil
opet na suexec :-(((

 Po prikazu suexec -V mi bylo vse jasne. Co vsak nechapu je, ze TOTEZ jsem
jiz ja v teto konferenci resil, a to v kvetnu 1999! Uplne to same!

Tady je thread z kvetna 1999, kdy se ptam ja:

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=d316f3053eee8e0&seekm=Pine.SGI.3.96.990505122319.23582B-100000%40aisa

a tady je odpoved na mou otazku:

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=9c1e52544753cb77&seekm=Pine.SGI.3.96.990505130839.7715B-100000%40aisa

A aby to bylo uplne pikantni, tak  problemy s cgi mel o 4 mesice pozdeji
nekdo jiny a ja mu tam odpovidam (i kdyz se pozdeji ukazalo, ze problem
byl jinde)

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=f087ce1c1b0ce77f&seekm=Pine.SGI.3.96.990923103416.17791B-100000%40aisa

Sypu si popel na hlavu!!! Vazne!
Hrozne je, ze se v poslednim pul roce pristihuji pri podobnych vecech. Asi
bych uz opravdu mel dostudovat a jit na vojnu ci nekam na civilku do
nemocnice a od Linuxu, potazmo od sfery pocitacu, odpocinout. A to jsem si
myslel, ze jsem pokrocily uzivatel. Nejsem :-( Jsem vecny zacatecnik.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/