VYRESENO [Was: Rozdilne chovani apache 1.3.23 a 2.0.40 v cgi]

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 4 20:44:01 CET 2002

Dobry den.

>  nikdo mi na nize uvedeny email v koferenci neodpovedel a protoze mam dnes

Hmm, byl jsem upozornen, ze toto neni pravda a ze mi na dotaz do
konference odpovedeli ctyri prispevatele. Pricemz k reseni by
prispela pouze polozena otazka pana Kankovskeho.

Ovsem proc mi tyto zpravy nezobrazil muj pine, se kterym s pomoci nntp
serveru ctu konferneci, nevim. Asi mi nikdo neupre, ze jsem pripadny
vyskytnuvsi se thread k memu majlu chtel bedlive sledovat.

Ale na druhou stranu, pocetl jsem si v dokumentaci a to neni nikdy na
zavadu.

Preji hezky den a jeste jednou vsem ctyrem diky.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/