dosemu, foxka a "nedostatek" mista na disku

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Listopad 3 19:50:57 CET 2002

On Sun, Nov 03, 2002 at 06:52:20PM +0100, Petr Balas wrote:

> Rozbiham ucetnictvi pod dosemu a uz mi vpodstate vsechno chodi ale
> ucetnictvi bohuzel opakovane na stejnych mistech ohlasi nedostatek
> mista na disku. To je ale blbost - disk s ucetnictvim je pripojeny
> prez lredir a na onom disku je mista vice nez dost (radove GB).
> dosemu simuluje 2GB volneho mista (dle vypisu prikazu dir). Nenarazil
> nekdo na podobny problem?

Většina těch dosových aplikací napsaných ve FoxPro potřebuje otevírat
strašná kvanta souborů. Takže obvykle to chce něco jako FILES=40,
FILES=100, někdy i FILES=200 v config.sys. Nevím, jestli je to zrovna
váš případ, ale je to nejčastější zdroj problémů.

                                                       Michal Kubeček