dosemu, foxka a "nedostatek" mista na disku

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Neděle Listopad 3 20:16:48 CET 2002

Dne neděle 03 listopad 2002 19:50 jste napsal(a):

> Většina těch dosových aplikací napsaných ve FoxPro potřebuje otevírat
> strašná kvanta souborů. Takže obvykle to chce něco jako FILES=40,
> FILES=100, někdy i FILES=200 v config.sys. Nevím, jestli je to zrovna
> váš případ, ale je to nejčastější zdroj problémů.
>
>                                                        Michal Kubeček

Jak znám Petra, tohle bylo v config.sys. první, co udělal.
Mne např. zase zajímá( a opravdu jsem nenašel v dosemu.conf k tomu jasi nic),
jak disk c:\, což je DR-DOS TINY disk, tedy opravdu základní, o současné
velikosti 9297600 bytů dle dir příkazu zvětšit, potřeboval bych tak 200 MB.
Moje FOXka prostě díky problémům s odkazy na své něktzeré sopubory jaksi neumí
běžet na jiném než na C disku. Ale o to nejde tolik jako o onu nutnost mít
disk C:\ větší a mít možnost jeho velikost měnit.

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.