dosemu, foxka a "nedostatek" mista na disku

Jiří Hubka milamber na vakna.cz
Pondělí Listopad 4 07:00:43 CET 2002

Dobry den,
kdysi sem ve FoxPro programoval (pokud foxkou nemyslite foxbazi)
a tam casto vznikaly zavadejici hlaseni.
Podobne hlaseni jsem dostal kdyz byly nastaveny male FILES
Zkuste je zvysit tak na 100 (min 40).

Ma to ucetnictvi config.fp co je v nem nastaveno ?
Nejsou tam nastaveny "tempy" do nexistujiciho adresare ?

Zkuste uvidite :)