dosemu, foxka a "nedostatek" mista na disku

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Listopad 3 20:38:48 CET 2002

Peknz den ;o))

Michal Kubecek wrote:

>Většina těch dosových aplikací napsaných ve FoxPro potřebuje otevírat
>strašná kvanta souborů. Takže obvykle to chce něco jako FILES=40,
>FILES=100, někdy i FILES=200 v config.sys. Nevím, jestli je to zrovna
>váš případ, ale je to nejčastější zdroj problémů.

Tesne vedla...
FOXka si vie zistit volne miesto na disku vlastnou funkciou. A kedze v
case DOSovych
verzii 1.2 a 2.X este neboli bezne velkosti diskov v GB jednoducho
pretecie nejake
pocitadlo a ak vie to uctovnictvo vypisat volne miesto dojdete zapornemu
cislu...

Takze jedno z rieseni je urobit partisnu s "normalnou" velkostou napr.
100MB a na
nej prevadzkovat uctovnictvo...

Vlado