Problemy s modulem rtc.o na Debianu 3.0

Petr Halas petr.halas na seznam.cz
Pondělí Listopad 4 08:19:28 CET 2002

Nainstaloval jsem na nas server Debian 3.0, behem testovani a
konfigurace pro nasi sit bylo vse v poradku.

Po trech dnech ostreho provozu se mi nepodarilo nabootovat, vzdy skonci
s hlaskou "Real Time Clock Driver 1.10e" a uplne zatuhne, reaguje jen na
HW reset.

Tak jsem pres jinou instalaci prejmenoval rtc.o, a nyni sice s par
hlaskama v pohode nabootuje.

HW serveru je stary K6-2/333, chipset Ali Magic.

Muzete mi nekdo prosim poradit, kde by mohl byt problem, ci jak ho co
nejlepe lokalizovat (metodu pokus/omyl mohu pouzit jen v omezene mire,
server je nepostradatelny :) )

Diky za kazdou dobrou radu ...

--
Petr Halas

| My Box said: "Install Win95 or better ..." So I installed Linux.|