Problemy s modulem rtc.o na Debianu 3.0

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Listopad 4 19:40:25 CET 2002

>Po trech dnech ostreho provozu se mi nepodarilo nabootovat, vzdy skonci
>s hlaskou "Real Time Clock Driver 1.10e" a uplne zatuhne, reaguje jen na
>HW reset.
>
>Tak jsem pres jinou instalaci prejmenoval rtc.o, a nyni sice s par
>hlaskama v pohode nabootuje.

Pokud rtc nepotrbujete, tak jste problem uz vyresil, ne?

>HW serveru je stary K6-2/333, chipset Ali Magic.
>
>Muzete mi nekdo prosim poradit, kde by mohl byt problem, ci jak ho co
>nejlepe lokalizovat (metodu pokus/omyl mohu pouzit jen v omezene mire,
>server je nepostradatelny :) )

Nechte system nabehnout bez rtc, rtc zkuste nahrat rucne pomoci
"insmod", chyby hledejte v /var/log/messages nebo pomoci "dmesg",
zkuste "systrace insmod rtc". Zjistete parametry, ktere modul akceptuje
a hrajte si s nimi.

Treba bude nekdo v souvislosti s rtc vedet nejakou specifickou radu.
Soubor /usr/src/linux/Documentation/rtc.txt se nezminuje o zadnych
chybach (kernel 2.4.18).

Ted mne napada - mate rtc urcite ze spravneho jadra? Udelal jste
pred kompilaci "make mrproper"? Jake zdrojaky kompilujete?
Oficialni nebo distribucni?

OldFrog.