modul vfat error?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Listopad 4 18:01:04 CET 2002

Dobrý den,

pokud kopíruji na vfat jména souborů <= 8.3 znaků, tak mi je neuloží
správně do tabulky dlouhých jmen. Do LFN dává jen dlouhá jména souborů.
Ano, wokna nerozeznávají velká/malá... Jenže třeba takový python ano - a to
už je problém.

Oč mi jde. Zkopíroval jsem si Zope z blbého vtat disku na dobrý vfat disk
(zas mi zdechl!) pod linuxem no a teď mám po zope. Hledá soubor s malými
písmeny a on je s velkými.

Je možno nějak vfat modul umoudřit přes nějaké opšny při mountu aby se
choval jako windowsovské LFN? Tedy jméno souboru uloží jak do FAT-DIR, tak
do LFN pokud není celé velkými písmeny ikdyž je jen <=8.3?

Díky moc, JL.