ruzna hesla podle toho odkud se hlasim?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Listopad 4 18:54:56 CET 2002

On Mon, Nov 04, 2002 at 04:54:18PM +0000, Peter Ronai wrote:

> no velmi jednoducho - ked som jedneho dna spravil chybu v konfiguracii
> passd a spravil dvoch uzivatelov s rovnakym uid tak sa neslo prihlasit
> ani jednemu - islo neslo. Ssh napr slo, ftp vobec a ten uzivatel potom
> nemal spravne prava na adresare a pod. Nic co by clovek od systemu
> ocakaval... Spravalo sa to bez logickeho podkladu - typicka miskonfiguracia.

Problém byl pravděpodobně jinde. Jak už jsem jednou napsal, provozovali
jsme to takhle asi dva roky, a to dokonce jako alias pro roota. Jediné
problémy byly s tím, že např. passwd bylo třeba volat s explicitním
jménem uživatele, jinak měnil heslo vždy tomu prvnímu. Totéž tuším
u elmu, ale poštu by si root měl stejně číst z normálního účtu.

                                                          Michal Kubeček