link mimo strom v chrootovanem prostredi

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Listopad 5 11:29:24 CET 2002

On Tue, Nov 05, 2002 at 11:13:51AM +0100, Vasek Porod wrote:

>    pouzivam wu-ftpd s chroot. A chtel bych, aby uzivatele videli i
>  adresare mimo korenovy strom. Udelal jsem tedy symlink, ktery miril ven
>  z tohoto stromu a mel plna prava. Pomoci ftp ovsem neni mozne do cile
>  tohoto linku vstoupit. Muze mi nekdo poradit co s tim?

Buď místo symlinku udělat kopii, případně hardlink (pokud to jde),
nebo to otočit - adresář dát do chrootovaného stromu a symlink
udělat zvenku. Kdyby šel chroot triviálně obejít symlinkem, nebyl
by k ničemu, nemyslíte? :-)

                                                   Michal Kubeček