link mimo strom v chrootovanem prostredi

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 5 12:41:28 CET 2002

Michal Kubecek wrote:
: On Tue, Nov 05, 2002 at 11:13:51AM +0100, Vasek Porod wrote:
: >
: >    pouzivam wu-ftpd s chroot. A chtel bych, aby uzivatele videli i
: >  adresare mimo korenovy strom. Udelal jsem tedy symlink, ktery miril ven
: >  z tohoto stromu a mel plna prava. Pomoci ftp ovsem neni mozne do cile
: >  tohoto linku vstoupit. Muze mi nekdo poradit co s tim?
:
: Buď místo symlinku udělat kopii, případně hardlink (pokud to jde),
: nebo to otočit - adresář dát do chrootovaného stromu a symlink
: udělat zvenku. Kdyby šel chroot triviálně obejít symlinkem, nebyl
: by k ničemu, nemyslíte? :-)

	Treti moznost je mount --bind.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|