elektronicke knihy v *.prc

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Úterý Listopad 5 12:46:25 CET 2002

> Jo, a cestinu (8859-2) tusim umi. Jenom si to tedko nemuzu
> znovu overit, protoze mi AbiWord zase nechce psat cesky.
Umi ISO cestinu :-)

P.S.: Nevite nekdo jak henten bazmekt "defoma" umravnit abych nemusel pokazdy
kdyz pustim abiword (tzn. jednou za pul roku) zjistit, ze mi abiword uz zase
nepise cesky a ze musim pachat znovu fonty, protoze uz je zase adresar
/usr/share/AbiSuite/fonts/ISO-8859-2 respektive
/var/lib/defoma/abiword-common.d/dirs/ISO-8859-2 prazdny ? Presneji jsou tam
jenom encoding.dir, fonts.dir, fonts.scale a fonts.alias, ktery jsou (krome
encoding.dir) prazdny.
No, to je spis na debiani konferenci. A najit nakej HOWTO s nazvem "Defoma,
snadno a rychle" :-)

--
S pozdravem
  Martin Kebert