Jak chodí newsy [was: Re: VYRESENO [Was: Rozdilne chovani apache 1.3.23 a 2.0.40 v cgi]]

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Listopad 5 12:02:24 CET 2002

Zdenek Kaminski wrote:
> Dobry den.

> Hmm, byl jsem upozornen, ze toto neni pravda a ze mi na dotaz do
> konference odpovedeli ctyri prispevatele. Pricemz k reseni by
> prispela pouze polozena otazka pana Kankovskeho.

Hm, taky jsem dostala jen příspěvky od pana Kaminského. A vůbec,
poslední dni (řekněmě tak týden, možná trochu víc) mi chodí mnohem míň
příspěvků než předtím. Ráno na mě normálně čeká tak 120 nepřečtených
zpráv, ale poslední dobou je to tak čtvrtina. Nějaký problém s posíláním
na news servery? Nebo nějaký problém na news.felk.cvut.cz?

Hanka