Sledovani delky propojeni pres ISDN

Patrik Modesto mody na quick.cz
Úterý Listopad 5 14:59:24 CET 2002

On Tue, Nov 05, 2002 at 07:38:39AM +0100, Mário Mikeš wrote:

> Ja pozivam na zapis do mysql databazy takyto skriptik v
> /etc/ppp/ip-down-local

Pro me je to jako s kanonem na vrabce. Me staci vedet, jak dlouho jsem
pripojenej a podle toho se vcas odpojit pred koncem implulzu. Na ISDN chodi
tarifikacni implulzy a ja vidim kdy prijdou.

Vyresil jsem to gkrellmem. Ten umi zobrazovat dobu pripojeni a to je presne to
co jsem potreboval.

Presto dik.

Patrik