Sledovani delky propojeni pres ISDN

Úterý Listopad 5 15:31:18 CET 2002

On Tue, 5 Nov 2002, Patrik Modesto wrote:

> Pro me je to jako s kanonem na vrabce. Me staci vedet, jak dlouho jsem
> pripojenej a podle toho se vcas odpojit pred koncem implulzu. Na ISDN chodi
> tarifikacni implulzy a ja vidim kdy prijdou.

Mel jsem dojem, ze i Cesky Teletnik uz jde s dobou a pocita delku a cenu
spojeni po 30 sekundach nebo dokonce po jeste mensich jednotkach, a tudiz
se prilis nevyplati si hlidat, kdy "uz tam spadne dalsi koruna".
Nebo ze by ISDN jelo jeste postaru na impulsy s fixni cenou?

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."