ADMIN: linux na linux.cz <-> cz.comp.linux

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 5 15:44:20 CET 2002

David Ruzicka wrote:
: Michal Ludvig wrote:
: > Zdravim, vypada to, ze zdaleka ne vsechny prispevky, ktere chodi do
: > konference pres e-mail se objevi v newsech. Ja pro cteni pouzivam
: > server csnews.vslib.cz a zda se mi, ze se posledni dobou cim dal tim
: > vetsi pocet prispevku cestou k newsserveru vypari.
:
: Muzu se jenom pridat. Pouzivam csnews.vslib.cz a news.telecom.cz a na
: obou prispevky chybi. Juknete na to nekdo prosim :o)
:
	Na strane listserveru je newsovy uzivatel v poradku subscribnuty,
cili problem je zrejme na news.vslib.cz. Posilam kopii Petru Kolarovi,
aby se na to podival.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|