ADMIN: linux na linux.cz <-> cz.comp.linux

hanc hanc.pavel na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 7 12:17:01 CET 2002

ctu pres new.felk.cvut.cz a taky mam dojem, ze je tu prispevku nejak malo
normalne bylo tak 200 denne a ted sotva 50

hanc

"David Ruzicka" <druzicka na vs.opava.cz> píše v diskusním příspěvku
news:aq8fm0$ktu$1 na localhost.localdomain...