Sledovani delky propojeni pres ISDN

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Listopad 5 15:45:50 CET 2002

Nesledoval jsem thread od začátku, takže doufám, že nejsem mimo. :-)

On Tue, Nov 05, 2002 at 02:59:24PM +0100, Patrik Modesto wrote:

> Pro me je to jako s kanonem na vrabce. Me staci vedet, jak dlouho jsem
> pripojenej a podle toho se vcas odpojit pred koncem implulzu. Na ISDN chodi
> tarifikacni implulzy a ja vidim kdy prijdou.
>
> Vyresil jsem to gkrellmem. Ten umi zobrazovat dobu pripojeni a to je presne to
> co jsem potreboval.

Možná ještě stojí za zkoušku pppcosts. Počítá i protelefonované peníze.

> Patrik

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius
to understand the simplicity."       -- Dennis Ritchie