Sledovani delky propojeni pres ISDN

Patrik Modesto mody na quick.cz
Úterý Listopad 5 20:36:49 CET 2002

On Tue, Nov 05, 2002 at 03:31:18PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:
> Mel jsem dojem, ze i Cesky Teletnik uz jde s dobou a pocita delku a cenu
> spojeni po 30 sekundach nebo dokonce po jeste mensich jednotkach, a tudiz
> se prilis nevyplati si hlidat, kdy "uz tam spadne dalsi koruna".
> Nebo ze by ISDN jelo jeste postaru na impulsy s fixni cenou?

Je to mozny, ale na druhou stranu prece nemuzou hodit pres palubu vsechny ty
tarifikovaci zarizeni, ktery si lidi/firmy porizujou. Je to divny, ale me to
fakt tarifikuje po 2minutach a postupne se to prodluzuje az na 12minut, podle
denni doby.

Jednou mi nejaky chlapik na helpline Telecomu tvrdil, ze ty impulzy vubec
nemaji zadnou vypovidaci hodnotu, ale cenove to souhlasi.

Tak ted babo rad! :-)

Patrik