dosemu, foxka a "nedostatek" mista na disku

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Úterý Listopad 5 16:41:43 CET 2002

Dobry den,

> Je to FoxPro rusim ze 2.6

> Bohuzel nezabralo :-(

... obcas jsem se setkal i s tim, ze takovehle foxovske aplikace
pouzivaly nejakou vlastni knihovnu, jmenovaly se blabla.plb (zpravidla)
ruzne kvality (dle kvality programatora) a to by potom mohl byt problem...
Foxpro 2.6 a 2.5b (ale pouze run-time) jsem pod dosemu i rozchodil,
ale prave v jednom pripade se musel autor dokopat (temer doslova) k tomu
aby si prave opravil nejake zverstvo v takoveto knihovne.
.. takze asi bych nejdriv zkusil pustit samotny run-time (tusim, se jmenoval
foxr.exe,
a pustit ho jednou s +x a podruhe s -x) a pak by se videlo.
A jeste jeden problem tusim foxka ma, na rychlejsich pocitacich ( ruzni ti
giga-herci)
mi padal run-time na nejake deleni nulou (asi chyba nejakeho vnitrniho
citace, ale
tusim ze i v teto konvi na to pred casem sla nejaka debata a existuje na to
snad i nejaky
patch).
Na zaver, cele tohle povidani je jiz OT puvodniho dotazu, ze ktereho ovsem
neni jasne
KDO ohlasi malo mista, zda run-time foxky, nebo primo vlastni aplikace
nejakou uziv. hlaskou.
Ale treba ty 2GB disku opravdu nekdy nedokaze rozdejchat (zlaty casy kdy mel
disk 40Mb)

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331
This message was written using recycled electrons.