dosemu, foxka a "nedostatek" mista na disku

Petr Balas petr-news na balas.cz
Úterý Listopad 5 18:03:29 CET 2002

Miloslav Synek wrote:

> Dobry den,

> ... obcas jsem se setkal i s tim, ze takovehle foxovske aplikace
> pouzivaly nejakou vlastni knihovnu, jmenovaly se blabla.plb (zpravidla)
> ruzne kvality (dle kvality programatora) a to by potom mohl byt problem...

Zkusim se podivat do xxx.app.

> Foxpro 2.6 a 2.5b (ale pouze run-time) jsem pod dosemu i rozchodil,
> ale prave v jednom pripade se musel autor dokopat (temer doslova) k tomu
> aby si prave opravil nejake zverstvo v takoveto knihovne.
> .. takze asi bych nejdriv zkusil pustit samotny run-time (tusim, se
> jmenoval foxr.exe,
> a pustit ho jednou s +x a podruhe s -x) a pak by se videlo.

S jednim z nich spadne na usta a druhy IMHO pobezi bez problemu aler necham
to otestovat (ten pocitac uz zase je par desitek km ode me). Jinak i to
ucetnictvi chodi akorat ma par mist kde zcela opakovatelne spadne.

> A jeste jeden problem tusim foxka ma, na rychlejsich pocitacich ( ruzni ti
> giga-herci)
> mi padal run-time na nejake deleni nulou (asi chyba nejakeho vnitrniho
> citace, ale
> tusim ze i v teto konvi na to pred casem sla nejaka debata a existuje na
> to snad i nejaky patch).

To je pokud je mi znamo problem programu se starym Borland Pascal runtime.

> Na zaver, cele tohle povidani je jiz OT puvodniho dotazu, ze ktereho ovsem
> neni jasne
> KDO ohlasi malo mista, zda run-time foxky, nebo primo vlastni aplikace
> nejakou uziv. hlaskou.

IMHO je to uzivatelska hlaska - box a nahore blika "! ! ! P O Z O R ! ! !"
a ty stringy jsem nasel v xxx.app.

> Ale treba ty 2GB disku opravdu nekdy nedokaze rozdejchat (zlaty casy kdy
> mel disk 40Mb)

:-)

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)