Sledovani delky propojeni pres ISDN

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Listopad 5 18:04:39 CET 2002

On Tue, 5 Nov 2002, David Toman wrote:

> Letmým pohledem na fakturu zjišťuji, že mi ČTc účtuje ISDN dial-up
> spojení s přesností na vteřiny.

No na fakturu... Me aspon do /var/log/isdnctrl pise dalsi impuls (pocita
UNIT) po 2 minutach.

K puvodni otazce: nevim presne, jak je tarif postaveny ted, ale neni
nahodou po minutach? Tedy nestaci sledovat hranici minuty, abych vedel,
kdy mam zavesit? Je-li to tak, pak si skoro myslim, ze je to jedno,
protoze minuta je uz tak mala, ze se to nevyplati. A jestli finalni
uctovani je po sekundach, pak to nema cenu vubec.

--
Ondrej Koala Vacha