Avaya (orinoco) wireless - problem s rychlosti prenosu dat

Turoň Ivo Ing. ITuron na et.trz.cz
Středa Listopad 6 05:59:57 CET 2002

	Ano mam to overene prenosem velkeho souboru
	Mezi Win PC je prenos cca 450kB/sec coz odpovida 5Mbitum urcenym
	pro prenos dat (11Mb je samozrejme modulacni rychlost a ta se snizi
	o redundanci kodovani pri prenosu)
	Pote jsem kartu rozjel na Linuxu a pripojil se k jiz zminovanemu PC
s Winy
	a ejhle stahovalo to pouze cca 100kB/sec , cimz se potvrdila ona
nizsi rychlost.
	Vzdalenost mezi PC je asi 1m, takze se signalem neni problem.

--
ituron na et.trz.cz
Spravce PC a site