Avaya (orinoco) wireless - problem s rychlosti prenosu dat

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Středa Listopad 6 10:59:31 CET 2002

Turoň Ivo Ing. wrote:
> 	Ano mam to overene prenosem velkeho souboru
> 	Mezi Win PC je prenos cca 450kB/sec coz odpovida 5Mbitum urcenym
> 	pro prenos dat (11Mb je samozrejme modulacni rychlost a ta se snizi
> 	o redundanci kodovani pri prenosu)
> 	Pote jsem kartu rozjel na Linuxu a pripojil se k jiz zminovanemu PC
> s Winy
> 	a ejhle stahovalo to pouze cca 100kB/sec , cimz se potvrdila ona
> nizsi rychlost.
> 	Vzdalenost mezi PC je asi 1m, takze se signalem neni problem.

A zkusil jste pomoci iwconfigu nastavit rychlost parametrem rate? Melo
by fungovat neco takoveho:

iwconfig eth2 essid <ESSID> nick <NICK> rate 11M

Nebo se to da zapnout i v /etc/pcmcia/wireless.opts pro danou kartu
parametrem RATE (vyhodit hodnotu auto a datm tam tech 11MB).
Podobny problem jsme s Orinoco kartama meli taky a toto nastaveni pomohlo.

Zdenek D.