Re: elektronicke knihy v *.prc

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Listopad 6 07:47:28 CET 2002

Dobrý den,

Dne 5. listopad 2002, <linux na linux.cz> napsal:
> Hezky den.
>
> Jsem spolutvurce zmineneho webu Palmknihy, takze se citim schopen
> odpovedet :-)

Protože tématu evidentně rozumíte, rád bych se Vás zeptal
na možnosti publikování e-knih do DOC a MOB formátů pod
Linuxem.

Zkoušel jsem Woknovský Mobipocket Companion či jak se to
jmenuje (to, co je určené na desktop počítače pro synchronizaci
s Mobipocket Readrem v PalmOS handheldu) rozjet ve Wine; umí to
jen konverzi některých formátů (TXT, HTM) do MOB, což by
úplně stačilo. Avšak pak v něm "hrklo" a už nedělá konverzi
HTM a to je podstatná chyba. Navíc, stabilní linuxová aplikace
se solidnějším interface by byla vhodnější...

Zdraví,

Oak

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V kinech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz