your mail

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Listopad 6 14:09:55 CET 2002

On  0,  wrote:

>    > > Tohle v OpenOffice.org není problém. Dokonce to např. výrobky může tahat
>    > > z databáze...
>    >
>    > omluvam se, ze chytam za slovicka, prace oo.o vyvojaru si vazim, ale
>    > prijde mi zvlastni psat "Dokonce to např. výrobky může tahat z
>    > databáze..."            ^^^^^^^^^
>    > myslim, ze je to jedna z nasich castych chyb - z nouze udelat cnost.
>    > pise se 2002 a urcite veci jiz _jsou_ normalni.
>
> :-) To je možné, že pro Tebe je to normální. Ale já se musím přiznat, že
> [...]

Můžu potvrdit, že __je to ve světě Windows___ normální. Právě proto jsem
přesvědčen, že *(Open|K|Starr)Office pod Linuxem má velice málo šancí v podnikovém
prostředí, kde je potřeba *Office nástroje uživatelů připojit na stranu
serverů (ERP, CRM atd. atd.) bez toho, že by se programovalo na všech
frontách. Ale prosím.......jen můj názor. :) No flame.

MK