your mail

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Listopad 6 14:25:58 CET 2002

"Martin Kamín ZULU" <martinkamin na quick.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:20021106130955.GB3248 na desktop.local...

> [...]

To by sa aj patrilo. Na druhej strane, vacsina citatelov
tejto konferencie bude pravdepodobne lepsie poznat
kancelarske baliky, ako Vasu manzelku :-)))

Cestina (a slovencina) su svine ... :-)

> Můžu potvrdit, že __je to ve světě Windows___ normální. Právě
> proto jsem přesvědčen, že *(Open|K|Starr)Office pod Linuxem
> má velice málo šancí v podnikovém prostředí, kde je potřeba
> *Office nástroje uživatelů připojit na stranu serverů (ERP,
> CRM atd. atd.) bez toho, že by se programovalo na všech
> frontách.

Pripajam sa. Aj pre nas system plati - akokolvek prijemne mame
GUI a akokolvek podporujeme export a import nejakych externych
dat, spusta zakaznikov povie "ja si chcem veci napisat v Exceli
a poslat vam ich" alebo "to je fajn a pekne, ale v tomto policku
mojho spreadsheetu potrebujem mat hodnotu z vasho systemu".
A to iste potom na inej urovni v podobe ActiveX controls a.p.

Vo Windows prostredi je to trivialne. Na Linuxe je to skor zriedkavost
a ak aj, zavisi to od systemu. Jeden ma KParts, druhy bonobo,
treti uno a o ich zluceni sa sice obcas hovori, ale nic moc nevidiet.
Konkurencia na tejto urovni je zial pre pouzivatela skor skodliva -
infrastruktura by mala byt len jedna. Linux sam tiez nema dve
navzajom si konkurujuce sady syscallov...

Zdravi
--
                                                       Stano