Putty a openSSH

Matthes ornest na mistral.cz
Středa Listopad 6 15:26:54 CET 2002

Zdravim,

stahnul jsem posledni PuTTY s key generatorem, abych mohl z jedne win stanice na
server. Chtel jsem rozchodit autentizaci pres DSA keypair, ale za nic
na svete se mi nedari podsoupnout vygenerovany klic, tak, aby to
fungovalo.
Vygeneroval jsem tim key generatorem par DSA klicu a dal export do formatu
pro openSSH. Privatni klic jsem ulozil, vygenerovany verejny klic jsem
vlozil na server do ~/.ssh/authorized_keys.
V nastaveni session v Putty jsem zadal cestu k privatnimu klici. Pri
pokusu o login me to vyzve k zadani username a pak me vyfuckuje s
hlaskou "Unable to use key file "C:\Documents and
Settings\matthes\ssh\id_dsa" (OpenSSH SSH2 private key)"...
a chce heslo.
Je mi divne, ze verejny klic konci timto: "...8t6OwYOt6A==
dsa-key-20021106" a nikoliv tradicne username na hostname.

Poradi nekdo, jak tu @*#$&^%! Putty presvedcit, aby neodmlouval?

diky
Matthes