Putty a openSSH

Středa Listopad 6 15:33:12 CET 2002

Dňa 06. nov 2002 o 15:26, Matthes napísal(a):

> Je mi divne, ze verejny klic konci timto: "...8t6OwYOt6A==
> dsa-key-20021106" a nikoliv tradicne username na hostname.

to je len popis, mozes si tam dat kludne hocico, nie je sucastou kluca..

> Poradi nekdo, jak tu @*#$&^%! Putty presvedcit, aby neodmlouval?

najprv pozriet, ci je cely kluc v jednom riadku a nie je riadok
rozdeleny (casty problem pri cut&paste), potom by som pozrel na prava
adresara s klucom, resp. na samotny subor s klucom (nemoze byt pravo
skupine zapisovat) a za posledne by som sa pozrel do logu na strane kde
bezi sshd a tam bude urcite presny popis problemu :)

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586