Apache + PHP + Oracle

Ladislav Jodlovski pavouk na unibase.cz
Středa Listopad 6 15:29:19 CET 2002

PHP s oracle samozřejmě funguje. Buď přes ODBC nebo nativně pomocí OCI8.
Je třeba mít na stroji s PHP mít nainstalovaného Oracle clienta

Láďa

DD.
Muzete mi nekdo doporucit, jestli je u nas nejaka diskusni skupina na tema
Apache + PHP + Oracle?
Mate pripadne nekdo tip, jak si overit, jestli na Linuxovem stroji, kde je
Apache, PHP a Oracle jsou tyto programy schopne komunikace? Tedy jestli je
PHP s podporou Oracle?
Jsem neprogramator, ale s PHP+Mysql jsem i se svymi minimalnimi znalostmi
dokazal pro sebe delat "velke" veci. Ted bych ale potreboval dostat nejaka
data z Oracle a moje znalosti zde konci.

Diky

TNX