pracovni plocha v gnome

Jiří Chomát jiri na chomat.net
Středa Listopad 6 18:57:49 CET 2002

On St, 2002-11-06 at 16:25, Brukner, Ludek wrote:
> Slozky a soubory na plose nevidite, protoze kde a gnome nesdileji definici
> plochy - pokud se mezi nimi prepnete, tak se zmeni i nastaveni plochy.
No jo... diky ja jsem s Gnome jeste nemel tu cest a toto jsem netusil...
Skoda ze gnome sice umi 'pouzit jako plochu domaci adresar', ale uz
neumoznuje nastavit /home/*/Desktop jako plochu, skoda...

OK smazal jsem .gnome* adresare, ty se udelaly znovu a potize s plochou
jsou tytam a funguje i prave tlacitko mysidla.

> Jinou tapetu gnome samozrejme umi - konkretni nastaveni lze najit v
> "Nastaveni GNOME", ktere je v systemovem menu. Jen pozor na to, ze tapetu
> muze definovat i window manager (default je nyni tusim Metacity).
Ja se ptal jestli umi jinou tapetu pro kazdou prac.plochu asi ne.

Nicmene mi funguji velka pismena jen pokud zmacknu CapsLock....
Na cz klavesnici neni otaznik ani vykricnik a ani jsem tyto znaky
nenalezl na us klavesnici, stejne jako nikde nenio treba dvojtecka...
Poradite 'otaznik'.
Diky
JCh