pracovni plocha v gnome

Brukner, Ludek ludek.brukner na maniabarco.com
Středa Listopad 6 16:25:58 CET 2002

> Zdravim,
> pracuji na MDK 9.0 vetsinou pod KDE.
> Ted bzch chtel ykusit i Gnome ktere se mi moc libi, ale na pracovni
> plose se mi nezobrazi jedina ikona, jedina slozka. Pod KDE samozrejme
> vidim veskere soubory a slozky na plose... proc je nevidim v Gnome...
> Dalsim nesvarem je ze klavesnice nepise velka pismena JEN pri zmacknuti
> CapsLock... take otaznik a vykricnik marne hledam na klavesnici cs, cz i
> uk...
> Zkuste me prosim nakopnout. Diky.
> Jo a asi jinou tapetu na kazdou plochu to neumi ze 'otaznik'
> [...]

Zni to divne (provozuji gnome pod MDK9 bez problemu). Zkuste (jen pro
overeni) vytvorit noveho uzivatele s defaultnim prostredim gnome - pokud to
nebude chodit ani tam, tak je to na (prinejmensim) bugreport ;-( Domnivam
se, ze se vam spolu se startem X startuji konfliktni aplikace z gnome i
kde...

Slozky a soubory na plose nevidite, protoze kde a gnome nesdileji definici
plochy - pokud se mezi nimi prepnete, tak se zmeni i nastaveni plochy.

Jinou tapetu gnome samozrejme umi - konkretni nastaveni lze najit v
"Nastaveni GNOME", ktere je v systemovem menu. Jen pozor na to, ze tapetu
muze definovat i window manager (default je nyni tusim Metacity).

Ludek Brukner