RH7.3 a e1000 eth sitovka

Pavel Rauš linuxcz na cpan.cz
Středa Listopad 6 22:09:14 CET 2002

> Spatne jsem se vyjadril. V jadre od RH je moznost pouzit modul primo od
intelu -
> je tam pribalen (to je to menu Addons) ale primo v jadre (mineno ve
zdrojacich)
> nic neni (pro Intel Gigabit).

Jiste, RedHat si do svych distribuci pridava ruzne patche do jadra, aby tam
maximum veci fungovalo a nebylo treba delat dodatecne upravy. Konkretne
ovladac e1000 je k dispozici v baliku patchu na :
ftp.leo.org/pub/people/mantel/next/patches-2.4.x-x.tar.bz2
ale pozor, je to 8,5MB balik :-) Pokud je to pro Vas moc velke, mohu Vam
poslat jen ten konkretni patch pro e1000.

Pavel Rauš
CPAN.CZ