[VYRESENO] Re: RH7.3 a e1000 eth sitovka

Tomáš Kašpárek kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 7 10:26:59 CET 2002

On Wed, 6 Nov 2002, Pavel Rauš wrote:

> gigabit

> nebylo

> intelu -
> zdrojacich)
>
> Jiste, RedHat si do svych distribuci pridava ruzne patche do jadra, aby tam
> maximum veci fungovalo a nebylo treba delat dodatecne upravy. Konkretne
> ovladac e1000 je k dispozici v baliku patchu na :
> ftp.leo.org/pub/people/mantel/next/patches-2.4.x-x.tar.bz2
> ale pozor, je to 8,5MB balik :-) Pokud je to pro Vas moc velke, mohu Vam
> poslat jen ten konkretni patch pro e1000.

Uz jsem to psal vise, ja pouzivam moduly od Intelu. Vypada to, ze nakonec bude
prece jen problem nekde v HW - bud je neco s temi sitovkami a nebo se switchem
(pripadne kabelaz). To ovsem na dalku nevymenim :-)

Dekuji vsem za pomoc.

--

	Tomas Kasparek (sioux), PhD student FIT VUT Brno
 	  tomas.kasparek@[seznam.cz,volny.cz]