tunelovani ipx

Michal Podsedník podsednik na gecom.cz
Středa Listopad 6 23:20:55 CET 2002

Dobry den,
protoze bohuzel zatim nemam s novellem zadne zkusenosti a na webu jsem o danem
tematu nalezl jen kuse informace, rad bych se zeptal nekoho zkusenejsiho.
Potrebuji vytvorit VPN mezi dvema (a vice) novellovskymi sitemi, ktere jsou
pripojeny do internetu pres linuxovy router. Dosel jsem k nasledujicimu,
pokud se pletu, prosim poradte:

- do jadra budu muset zakompilovat podporu IPX
- pomoci vtun vytvorim tunel typu ethernet
- nastavim smerovani IPX paketu pres vytvorena tap zarizeni

Prvni dve casti jsou jasne, u treti zatim poradne nechapu, podle jakych
pravidel ty IPX pakety smerovat, predpokladam podle cisel siti... ? :-)

Pokud by mi k tomu nekdo mohl napsat neco konkretnejsiho, byl bych moc vdecny.
Diky za vas cas.

S pozdravem,
--
Michal Podsedník