LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

Petr Kania kania na suse.cz
Čtvrtek Listopad 7 09:27:36 CET 2002

Pavel Kraus ve svém dopise z Čt 07.lis v 09:02 uvedl(a):

> Muzu se zeptat odkud? Nepodarilo se mi to najit. Nebo je treba napred poridit
> SuSE?
Ne, neni potreba kupovat SuSE, i kdyz ... :-))

Ceska dokumentace ke vsem CZ verzim je k dispozici na nasem FTP serveru.
Bohuzel se v soucasnosti server rekonfiguruje a neni zvenku dostupny. Zprovoznen
bude v radech nekolika hodin, resp. dnu.

--
Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales department senior member
Samostatny pracovnik produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz