ANOUNCE Linux PCB - bylo Re: Linux a zacatecnik

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Listopad 7 09:45:41 CET 2002

Mno dobra, tak, ven s tim.

Z duvodu popsaneho nize panem kolegou jsem se asi pred 14 dny rozhodl
napsat neco privetivejsiho na Linuxu. Pravdou je, ze tento tyden jsem na
to ani nesahl, i tak umim uz nakreslit jednoduchy obvod z tranzistoru a
odporu - ale, cesta je dlouha a trnita a casu neprilis.

Co je treba udelat:
- doprogramovat editor SCH/PCB
- vytvorit knihovny soucastek
- napsat "interface" - otevirani, ukladani souboru, tiskovy vystup
- spoustu dalsich veci - treba neprilis nutne ikony toolbaru - aby to
proste vypadalo nejen funkcne, ale i hezky

Mam rozumne presnou ideu, jak a co by mohlo ci melo vypadat a
nezastiram, ze jsem se nechal inspirovat Eaglem. Az na to, ze vsechny
soubory budou lidsky citelne, zadne binarni zvrhlosti.

Pouzil jsem knihovnu wxWindows, protoze ta se da prelozit jak na UNIXu,
tak pro Windows, MAC, mozna uz je port i pro OS/2. Tedy C++.

Takze - KDO SE HLASI MI S TIM POMOCT ???? Hm, nehlaste se vsichni.

V. Peroutka