ANOUNCE Linux PCB - bylo Re: Linux a zacatecnik

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Listopad 7 13:09:21 CET 2002

"Vaclav Peroutka" <vaclavp na s3group.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3DCA2835.6080108 na s3group.cz...

> Co je treba udelat:
> - doprogramovat editor SCH/PCB
> - vytvorit knihovny soucastek
> - napsat "interface" - otevirani, ukladani souboru, tiskovy vystup
> - spoustu dalsich veci - treba neprilis nutne ikony toolbaru - aby to
> proste vypadalo nejen funkcne, ale i hezky

A preco radsej nepodporite existujuce projekty - konkretne
http://www.geda.seul.org/ , http://pcb.ece.jhu.edu a eventualne
http://xcircuit.ece.jhu.edu ?

Toto triestenie sil nema zmysel - naprogamovat schopny
system si vyzaduje mnoho clovekorokov prace. Bez urazky,
ale pokial ste sa pred 14 dnami rozhodol nieco napisat,
tyzden ste na to nesiahol a dnes viete nakreslit jednoduchy
obvod, ste sice celkom schopny programator, ale vysoko
pravdepodobne nemate sancu urobit zivotaschopny projekt
tejto velkosti.

Ja pouzivam xcircuit a pcb - na projekty prichadzajuce do uvahy
pre hobby pouzitie bohate postacuju. Ak ma mat tato diskusia
zmysel, skuste radsej napisat, co vam v nich nevyhovuje
a pripadne sa pokusit zmenit to.

Zdravi
--
                                                      Stano