LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 7 14:23:08 CET 2002

Zdarec...

Čet jsem tady názory pánů všeználců co tvrdí že Linux DP je nanic (aspon tak
jsem to pochopil)
Jako začítečník musim oponovat těmdo všeználcům je to dobrá kniha, je v
češtině (pro mě neocenitelné) , nejsou tam sise podrobnosti uplne do detajlu
rozebrané zato ja tam skoro fšechno co začátešník/střední uživatel potřebuje
a to je to podstatný.  Pokud někomu z všeználků vadí že tam třeba nejsou
popsány fšechny paranetry buhvíjakýho příkazu je mi ho líto , od toho je
manuálová stránka. V tý knize je prostě to podstatný co tam má bej co člověk
potřebuje. Sendmail jsem rozchodil diky týhle knize, nikde jinde jsem se
kloudně nedočet jak se  vlastne konfiguruje...... .

Takže domívám se že je to dobrá kniha, moc moc bych si přál aby měla
pokračování, ale já bejt autorem/překladatelem a číst ty blbý kecy všeználců
co "sešraly Šalamounovo ho**o" tak se snad na to vybodnu.... .
Přesto doufám že se dočkám pokračování.... .

Zdenek