LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Čtvrtek Listopad 7 15:39:55 CET 2002

Souhlasim,
mel jsem pujcenou LPD v1 a libila se mi i kdyz nebyla z nejaktualnejsich :))
Jinak doporucuji Linux Hackerské Útoky - bezpečnost Linuxu - tajemství a
řešení (Brian Hatch, James Lee, George Kurtz
<http://www.vltava.cz/default.asp?nDepartmentID=606&nCreatorID=54885&nWhoFind=2>)
nektere z popisovanych moznosti utoku by me nenapadly ani ve snu :)))

Pavel Benisek