LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Čtvrtek Listopad 7 14:52:11 CET 2002

Dovolim si oponovat a upozornuji ze rouhodne nejsem vseznalec (studuji jen
co musim), ale mnohem vetsi informacni hodnotu
Pro me mela kniha Pouzivame Linux (Orailly) a pak ještě tusim Zaciname s
RedHat (tusim Cpress). LDP jsem si koupil jako
první a opravdu mohu pouze litovat penez vlozenych do knihy (něco jineho by
bylo stahnout si ji zadarmo, ale to tenkrat ještě nebylo).
Takze spise bych doporucil se poohlednout po necem jinem nez po LDP.
Best regards

Karel Jurečka
-=Siemens Business Services s.r.o.=-
Feritova 1, 78715 Sumperk
Tel:  +420 583 360 199
Fax: +420 583 360 150
E-Mail: karel.jurecka na epcos.com <mailto:karel.jurecka na epcos.com>