Samba se security=server reaguje pomalu

spatka.lnx na luzanky.cz spatka.lnx na luzanky.cz
Čtvrtek Listopad 28 11:31:05 CET 2002

Dobry den

dekuji za odpoved a omlouvam se za velmi pozdni reakci.
Okolnosti mi znemoznily reagovat rychleji.

> Tohle vypada jako problemy s DNS potazmo prekladem jmen. Kdyz se pro
> nalezeni IP adresy ke jmenu toho serveru pouzije nmblookup, trva to stejne
> dlouho a nebo je to lepsi? Bezi tam wins?
Nakonec pomohl downgrade samby. Pokud na pomocnem serveru  bezi samba stejne
nebo mensi verze jako na hlavnim serveru, je po problemu. Rozlisovani jmen
se zda byt bez problemu (nmblookup reaguje rychle).

Dekuji za pomoc
Petr SPATKA