LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Listopad 7 16:11:47 CET 2002

> Čet jsem tady názory pánů všeználců co tvrdí že Linux DP je nanic (aspon
> tak
> jsem to pochopil)
> Jako začítečník musim oponovat těmdo všeználcům je to dobrá kniha, je v
> češtině (pro mě neocenitelné) , nejsou tam sise podrobnosti uplne do
> detajlu
> rozebrané zato ja tam skoro fšechno co začátešník/střední uživatel
> potřebuje
> a to je to podstatný.  Pokud někomu z všeználků vadí že tam třeba nejsou
> popsány fšechny paranetry buhvíjakýho příkazu je mi ho líto , od toho je
> [...]

Taktez se nepovazuji za vseznalka, ale do te knihy jsem ted nakoukl a
nelibila se mi. Vychazi ze stavu pred X lety. Mrknul jsem na DNS a zabyvaji
se hlavne verzi starsi nez 8. Sendmail je sice porad asi nejpouzivanejsi
smtp, ale neni to jen otazka zvyku? Pisou tam neco o tom, ze muzete pouzit
qmail nebo postfix, ktere jsou IMHO trosku dal? Je jasne, ze jako tistena
kniha to bude mit urcite zpozdeni za aktualnim stavem, ale to je taky duvod,
proc to nekomu muze prijit neuzitecne.

TNX