LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 7 19:19:50 CET 2002

Dne čtvrtek 07 listopad 2002 14:23 jste napsal(a):
> Zdarec...
>
> Čet jsem tady názory pánů všeználců co tvrdí že Linux DP je nanic (aspon
> tak jsem to pochopil)
> Jako začítečník musim oponovat těmdo všeználcům je to dobrá kniha, je v
> češtině (pro mě neocenitelné) , nejsou tam sise podrobnosti uplne do
> detajlu rozebrané zato ja tam skoro fšechno co začátešník/střední uživatel
> potřebuje a to je to podstatný.  Pokud někomu z všeználků vadí že tam třeba
> nejsou popsány fšechny paranetry buhvíjakýho příkazu je mi ho líto , od
> [...]

Sorry Zdenku, nauč se česky a pak piš!
Už to opravdu není možné vydržet:-(
Vážení, zkuste alespoň TROŠKU dodržovat zásady českého jazyka. Chápu, kde si
děláte "prdel", ale taky bohužel umím dohledat Vaše neuvěřitelné prohřešky
proti slušnému českému krásnému jazyku! Překlepy jistě toleruji, ale někdy
není na škodu si to po sobě přečíst. Komu to případá off topic, má pravdu
odtud-potud! Taky pěkně hezky česky:-)))

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.